Dag 12 - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg André

17 Juli 2011 | Indonesië, Gili Trawangan

Avond dag 11:

Nou nou nou, vollemaan feest!
Bierzwembaden, naakte Zweedse vrouwen, opgepompte scandinaviers, vuurlimbodansen etc.!
Not!
Viel een beetje tegen eerlijk gezegd. Was een bar, een strand en mensen, maar er was geen sfeer. Aan de bar kon je wel bestellen, maar er was maar 1 iemand die kon afrekenen...
Helaas... Maar het was volle maan en we waren met een leuk groepje, dus we hebben onze eigen party natuurlijk wel gemaakt :D
We hebben flink gekroegentocht! Hier en daar een vuuracrobaat gezien en af en toe een potje vuurwerk. Dus in ieder geval wel een geslaagde avond!

In het huisje maken we nog een spin dood met een slipper...

Dag 12:
We leren Helen(het Engelse meisje) wat een hangover in het Nederlands is:'ow, i have a kaatar!

We brunchen lekker op het strand en gaan daarna lekker liggen.
Ook gaan we nog even de zee in om te snorkelen. Het is er verbazingwekkend mooi, we hadden dus niet perse een boottocht hoeven maken...
We zien zelfs nog een grote schildpad, maar nu zitten er niet 40 andere mensen omheen, alleen de schildpad en wij... Erg tof!
In het water tussen het mooie koraal komen we ook nog de hele cast van 'Finding Nemo' tegen. Ze stopten helaas niet voor een handtekening. Last van zeesterallures...

Op het strand is ook een opvang voor kleine schildpadjes, we spelen met ze en zeggen heel veel: ahhhh en ohhhh. Ze hebben inderdaad een flinke koesiekoesiefactor!

In de douche zit weer een flinke spin, maarrr, zolang hij niet van plek veranderd, is het goed.(want dan zit hij niet in je tas of T-shirt.

We eten op het strand met z'n vijven. We verbazen ons er nog over dat er helemaal geen maan is. Maar opeens zien we achter een berg op het andere eiland een licht opkomen, de maan komt op. We proberen foto's en filmpjes te maken, maar dit moet je in het echt gezien hebben, heel mooi!

Vanavond vroeg slapen om morgenochtend vroeg dit paradijs helaas te verlaten...

Grtzzzzzzzz

• 17 Juli 2011 - 20:01

Maria:

vind je verhalen weer erg leuk. Zo te horen en te zien is er veel moois te bewonderen en komen jullie leuke mensen tegen. nog ruim een week genieten. Veel plezier.

• 18 Juli 2011 - 09:20

Mandy:

zie tur goed uittttttt hoor!!
    Ben jaloerssss dat ik niet nog even wat langer mocht genieten daar snik:(

• 20 Juli 2011 - 12:11

Rocks:

"Het einde van de avond wordt ingeluid als een eilandbewoner met een mes achter de ander aan zit... Zo vreedzaam zijn ze hier dus niet, maar goed, het voelt ook wel weer vertrouwd." Het is ook overal hetzelfde he hahahaha What the hell... " Last van zeesterallures..." ...slecht grap, pik. Baas weer toffe foto's en ik ben enorm benieuwd naar alle foto's heeeeeeel kicke man! Wat een belevenissen. Geniet er nog ff lekker van. Zwaar verdiend!