Dag 3: Stöckhölm ej! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu Dag 3: Stöckhölm ej! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 3: Stöckhölm ej!

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg André

22 Juli 2010 | Zweden, Stockholm

Pc viel uit, dus moest opnieuw beginnen.. bah... Dus hierbij nu wel dag 3!

Leuk dat jullie weer meegenieten met ons trouwens!

Tent inpakken gaat als een trein! Daarna: BROODJE!
Op naar Zweden, dit doen we Oldskool met de kaart, omdat Tom de geest heeft gegeven. Waarschijnlijk vond hij ons te eigenwijs, of hij was het gewoon zat dat wij hem elke keer uitscholden. Wij vonden hem trouwens ook al niet leuk, want we konden niet eens mariokart op hem spelen...

Bij de douane zien we er weer te verdacht uit, dus we moeten de auto ana de kant zetten. De auto moet open.. We vrezen dat we ons secuur ingepakte campingspul ondersteboven moet, maar het valt mee. Alleen de kofferbak is genoeg en we mogen daarna doorrijden. Helaas voor de keiharde politiebeamte zat onze kofferbak niet vol met lijken, kilo's cocaine of AK47's, maar gewoon met een koelbox met snickers en cola en een te grote subwoofer...We gaan door!

Het landschap is overweldigend mooi! We kijken onze bewalde ogen uit! Maar een nadeel is, dat het de hele tijd hetzelfde blijft. Kijk, die poster in de playboy is ook mooi, maar daar ga je ook niet 7 uur achter elkaar naar kijken! Wat we bedoelen te zeggen is: de rit was saai...!

Nieuwe missie: slaapplaats zoeken! Dit blijkt lastig zonder onze Tom. Maar het lukt toch. Alleen blijken veel hotels al vol. De dame(veilig) achter de balie meldt ons: stockholm is fully-booked. De moed zakt ons bijna in onze slippers...
Plan de campagne: eerst even zeuren in de camera(dat lucht op) en daarna weer verder! We zijn toch op avontuur?!
Met geluk boeken we de laatste kamer in het befaamde F1-hotel.
Denk je even in: de baas van het chique en mooie Hilton hotel heeft een mooie dochter! Wij willen niet de dochter van F1-hotelbaas ontmoeten...

We nemen de metro(ideaal) naar het centrum. Daar komen we erachter dat Stockholm bruisend is! Volle pleinen vol met gezelligheid en alles!
Wij eten ons buikje rond en meneer RAzz komt ook nog even kijken!
We kunnen trouwens hierbij vaststellen dat de mythe rond Zweden volledig waar is ;)

We raken aan de praat met een local: Tommi genaamd. Na wat verhalen over en weer vetelt hij ons dat hij zo naar een feest gaat. Het is op de Thaiboat. Wij(in partymood en in voor alles wat met Thailand heeft te maken) stemmen gretig in.

Het blijkt een heuse feestboot met muziek en gezelligheid!
We kunnen helaas niet lang blijven, want onze laatste metro gaat om 1 uur. Uiteraard missen we deze..
Een wandeling door nachtelijk Stöckholm volgt.. Als we het zat(dubbelzinnig) zijn, bestellen we een taxi(dubbelzinnig?)die ons met een flinke rondleiding(zonder uitleg over stockholm ofzo..) bij ons hotel afzet(dubbelzinnig!)

We knallen neer in onze hemelbedden(hoogslapers) en genieten na van een toffe dag!

• 23 Juli 2010 - 11:19

Rocky:

Prachtig verhaal weer.
    Super dit man ben echt benieuwd naar de foto's en films!
    Met welke auto zijn jullie eigenlijk!

Have fun guys! Peace!

• 23 Juli 2010 - 11:33

Laura:

Geweldig!

• 24 Juli 2010 - 11:53

Moeder:

Hoi jongens, jullie vermaken je wel zo te lezen. Las vandaag pas je reisverslagen op erwin zijn computer, onze is stuk. Geniet er maar van!! kus moeder

• 24 Juli 2010 - 18:54

Koen En Miranda:

Hey bikkels,

De verhalen zijn weer geweldig hoor!
    We zijn benieuwd naar jullie volgende avontuur!