Dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg André

16 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Dag 3
Allereerst bedankt voor alle leuke reacties! Dit doet ons goed! We voelen ons gesteund in deze zware tijden!
Heerlijk geslapen, daarna ontbijt met croissant, bacon en rijst.
We namen de Sky train naar mooie dingen toe. Bij de 'Wat pho' aangekomen (de mooiste tempel van Thailand) bleek deze dicht te zijn. Een aardige Thai sprak ons (kosteloos) aan. Hij regelde voor ons twee Tuk tuk's (niet het zoutje van LU). We hadden nu een priverondrit voor nog geen euro de man.
Doodsangsten (tussen twee vrachtwagens door manouvreren) werden afgewisseld met verwonderingen over de Thaise cultuur. Het ziet, voelt en ruikt zo heel anders dan wij gewend zijn. Dit is niet te bschrijven! Daarom doen we dat ook maar niet.
First stop:
- Nice Tempel, mooie buddha's
Second stop:
- We gingen naar de 'Thai Fashion factory'....
Enkele tientallen minuten later waren we een, op maat gemaakt, Italiaans pak rijker, maar 14.000 Baht lichter. We willen het hier verder liever ook niet meer over hebben (het doet pijn)
We zien er met kerst in ieder geval allemaal wel netjes uit!
Met de Tuk tuk verder karten naar de Watt Po. Hier ligt de grootste Buddha van Thailand, 42 meter lang en 15 meter hoog. Hier zijn vele filmbeelden en foto's van. Komt dus goed als we terug zijn.
We werden aangezien voor een boyband! En moesten met een aantal Chinese/Thaise/Japanse (allemaal spleetogen) chicks op de foto!
N-sync is back!
Hierna zijn we in de maling genomen door een monnik. Hij vond Koen en Dre wel Nederlands en zichtzelf ook (in zijn oranje buddhalaken), maar Michiel en Fabian niet. Wat hij hen dan wel vond weten we nog steeds niet. Ff wat gegeten bij een Thaise snackbar. We bestelden en bittergarnituur met onder andere:
- gefrituurde wortel
- gefrituurde prei
- gefrituurde garnalen
- gefrituurde kip
- gefrituurd zeewier
- gefrituurde....nog wat.
We doen een boottocht, die we konden afdingen, Yeah!
Sfeerimpressie: oude hutjes, zwemmende kinderen, veel zwaaien, spattend water in Michiels gezicht, varanen, nog meer zwaaien, veel foto's, vissen aaien en voeren, stil genoten, luidruchtig genoten. Ook hebben we een biertje gekocht voor de bestuurder van de boot.
In de avond nog even veilig eten bij de Pizzahut met ijsblokjes in de cola, Oeps! Als dat maar goed gaat.
Op de terugweg achtervolgt door een vrouw/man??
We zijn moe, op, kapot en versleten (en we hebben iets teveel gegeten) dus gaan we nu naar bed. Retteketet!
xxx

• 16 Juli 2009 - 07:10

Mark:

jullie zijn natuurlijk achtervolgt omdat jullie een boyband zijn! Das toch logisch!

• 16 Juli 2009 - 07:13

Jolanda:

He Dre, mooi dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Leuk om te lezen!

Geniet er lekker van en we doen de volgende keer wel een bittergarnituur bij Boekmans ;)!

X Jolanda

• 16 Juli 2009 - 07:54

Chantal:

mea gaaf om te lezen wat jullie daar allemaal beleven!! echt super, geniet van deze mooie tijd en blijf vooral zo door gaan met schrijven echt super veel liefs chantal en natuurlijk de groeten van alex

• 16 Juli 2009 - 08:07

P@trick:

Wat een mooi-boys met hun Italiaanse-pakken.
    Nog alleen nog de looks...:p

• 16 Juli 2009 - 11:22

Jasman:

Lekker bezig allemaal!!

Het mag wat kosten... zo'n pak ;-)

ik ben benieuwd naar het volgende verhaal :-)

• 16 Juli 2009 - 13:56

Remco:

dat gefrituurde nog wat was een cavia;)
    laat oma het niet horen xd

• 16 Juli 2009 - 15:39

Oma Riny En Mama Est:

Hoi, jongens,
    Leuk om jullie verslag te lezen . Het is net of we het met jullie mee maken.Helaas lag onze provider eruit en nu ben ik achter de laptop van oma aan het typen. Dus ik ben helemaal bij . Hoop dat jullie deze dag ook weer genoten hebben en in wat een andere wereld zijn jullie gekomen!!!!En heb ik het nu goed begrepen .....hebben jullie allemaal een maat pak laten maken ...maar hoe dat nu mee terug Michiel? Daar heb je toch geen plaats voor.Nou inmiddels heeft Maarten de provider gemaakt en gaan we weer alles op de voet volgen. Liefs van Oma Riny en een dkke zoen van Mama Esther voor jullie allemaal en speciaal eenvoor Michiel