Dag 20 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg André

01 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

De ochtend was niet erg bijzonder...
Koen en Andre waren vroeg wakker(andre door koen) We besloten wat tv te kijken(wipeout) en we hebben een thais gesprek gevoerd, voor de camera.
Om negen uur hebben we de andere 2 gewekt, die deden met dikke ogen open.. Ze schijnen daarna een heus kussengevecht te hebben gehouden, wie er gewonnen heeft is bij beide niet bekend...

We overleggen wat het beste is om te doen de komende week. We besluiten uiteindelijk om op dit eiland te blijven, maar iets goedkoper te gaan zitten. Michiel en Koen gaan dit fixen, Faab en Dre gaan op een tour rond het eiland.

Koen en Michiel lopen naar new hut, maar de new hut bleek niet zo heel new. Het zag er wat smerig uit en er lag alleen een matras met een klamboe erover heen, de douches waren buiten. We zijn dan wel backpackers, maar we hebben ook gevoel!
Verder chillen ze bij een strandcafe, eten daar wat en lopen weg... zonder te betalen. Als ze na 5 uur toevallig langslopen komt de ober nog braaf het plankje met rekening geven... Niks aan de hand, in Thailand.
Ze huren ook 2 waterscooters, met 160 pk(dit moest erbij staan van koen) Ze maken de oceaan 30 minuten lang zeer onveilig voor haaien en andere zee-gespuis!

Dre en Faab zitten weer op een oude-lullentrip, maar nu ook letterlijk. Het eerst waar we stoppen zijn de grandfather-en Motherrock. Dit zijn rotsen in de vorm vanne.. Je weet wel! Klik maar ff op de link.. Het is wel voor 18+ trouwens.. http://www.youtube.com/watch?v=oYFyt6sdKO0&feature=related

We hebben daar wel een aantal pikante foto's gemaakt :P
We zien weer een apenshow, maar deze is iets vriendelijker dan de vorige. Ze laten zien hoe apen worden ingezet als full-time kokosnotenplukkers, ze zijn hier zeer bedreven in! We mogen de aap op onze schouder hebben(yeah) De aap is minder enthousiast en gaapt zonder schaamte bij iedereen...

We stoppen ook bij een gemummificeerde monnik. Dit is allemaal erg spannend...

Bij een waterval mogen we een uur rondlopen, we besluiten het riviertje een stukje te volgen. Daar loopt faab tegen een spinnenweb aan. Niet zo 1 als in de hoek van de kamer, maar zeker 2 meter breed. We volgen het web en zien een spin zo groot als onze hand. Met vrees voor onze dierbare levens proberen we hem zo duidelijk mogelijk bij ons bewijsmateriaal te voegen, we did it!
Niks ouwelullentrip!

We lunchen aan de rand van het water, met onze versgekochte verpakte broodjes van de 7/11!De schade voor deze maaltijd bedraagt zeker 80 cent!

We zien 3 grote buddha's.
Bij 1 wordt dre geinterviewd door thiase tv, wat hij van thailand en hoh samui vindt. Hij antwoordt met politiek correcte antwoorden. Geen slecht woord over thailand, want we kennen de documantaires over thaise gevangenissen...
We willen graag weg, maar onze chauffeur heeft net geld ingezet op een thaibokser op tv. Hij smeekt ons om nog ff te wachten. Hij had goed gegokt en wint de pot.. Hij wil ons ook graag meenemen om te gokken, wij passen vriendelijk...

Bij buddha 2 zien we weer iets nieuws, op onze sokken slenteren we over de hete tegels om de kleurrijke, 10-armige vrouwlijke buddha vast te leggen.

Buddha 3 ziet er zeer gezellig uit, het is de allom bekende dikke buddha, met zijn grote oorlellen. Wij geloven in hem, want wij denken dat we meer mogen van hem, we hoeven ook onze schoenen niet uit te doen als we er naartoe lopen.

Zeer versleten van het in-en uit stappen van het busje gaan we terug naar het hotel.

We eten duitse worsten en rare spare-ribs. Het thiase eten proberen we echt wel! Maar vandaag weer ff niet :P

Lkkr slapen weer zometeen!

ciao

• 01 Augustus 2009 - 14:41

Moeder Karin:

jongen toch zo heb ik je niet opgevoed, je hebt toch wel je ogen dicht gedaan he? (haha)
    Ik heb gekeken op de site's jullie zitten werkelijk in een prachtig gebied, je hebt gelijk dat je daar blijft. kus moeder en john

• 01 Augustus 2009 - 15:36

Esther:

Hallo Boys,
    Jullie raken al echt ingeburgerd in Thailand.
    Ben benieuwd of jullie nog iets anders hebben gevonden om te overnachten op het eiland. Maar ik weet uit ervaring dat een lekker hotel een heerlijk is.Jullie gaan nu af tellen,nog een weekje dus jongens lekker genieten. Wij gaan heerlijk barbecuen. De oma's komen ook.Lekker gepofte aardappels en zelfgemarineerde kipsate en heerlijke groente prut op de barbecue,nou Michiel als je weer thuis bent dan doen we het nog een keer en jongens bijdeze jullie zijn ook van harte welkom.En Michiel leuk dat berichtje dat je ons gemaild hebt.We leven helemaal met jullie mee via deze site en ondanks dat je verweg bent ,voelt het heel dicht bij. Liefs en een dikke zoen van mama Esther

• 02 Augustus 2009 - 10:51

Saar:

Hey Vriend,
    Nog ff lekker genieten, het ziet er echt mooi uit!! Alleen dat gebeuren in de zee, de egels en de haaien, vind ik wat minder. Hahaha.
    Dikke kus van mij!