Dag 15 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg André

27 Juli 2009 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag hebben we vrij weinig meegemaakt.

We doen toch ff een kleine opsomming van dingentjes die we hebben gedaan...

- Faab en Dre hebben nog ff een lesje thaiboksen gedaan.
- Daarbij moesten we nu zeker een kwartier op de tractorband heen en weer springen.
- We gingen ook ff vrijwillig met elkaar de ring in...
- Na 1 ronde zaten we allebei al langs de kant met ijs op onze knie.. Lopen gaat nu nog steeds moeilijk..:P
- Michiel en koen gingen de shopaholic uithangen in een groot winkelcentrum...
- Ze dachten een goede aankoop te doen, een nieuwe i-phone.. voor nog geen 100 euro... Helaas bleek dit wederom om oplichterij te gaan.. Uiteraard!
- Ze hebben daarna hun tijd versleten tussen de 10 jarige jongentjes in de speelhal...
- Onze lunch eten we trouw bij the wall..Lieve moeder, wat gaan we hem vreselijk missen.. Morgen huilend ons ontbijt naar binnen werken...
- We poolen wat...
- Daarna uitrusten van het niks doen...
- Het uitrusten is bijna dodelijk, we besluiten weer te gaan lopen..
- We gaan naar een groot winkelcentrum, hier hangen we wat rond, eten we een bord(je) lasagne en haasten ons naar de voorstelling.
- Ja, we gaan weer naar de bios! Deze keer public enemies! Hij duurt maar liefst 2 en een half uur...
- Onder de film proberen we onze chips open te krijgen, dit lukt ons haast niet... Dit levert veel gekraak op! Uiteindelijk kunnen we toch ervan genieten( en de zaal ook, want het is bbq-spareribs smaak)
- We laten ons weer afzetten(letterlijk en figuurlijk) bij het hotel.
- Nog ff wat drinken en dan slapen, want morgen gaan we weer op reis, op naar het zuiden! Waar de stranden wit zijn, het water blauw en de lucht grijs! :P

ciao! ;)

• 27 Juli 2009 - 14:34

Jasman:

succes met de reis hé!
    jullie zijn iig goed uitgerust om de reis goed te doorstaan.
    hopen dat jullie weer zo'n Nederlands restaurant treffen daar!

• 27 Juli 2009 - 14:36

Moeder Karin:

heerlijk iedere dag je mail we genieten zo mee van je reis. Lekker een dag rust of is het saai?
    Goede reis morgen kus moeder boks van John Remco en je moet de groeten hebben van Erwin

• 27 Juli 2009 - 14:45

Remco:

ik heb geen toesteming gegeven voor een boks
    maar bij deze :)
    veel plezier nog;)

• 27 Juli 2009 - 16:59

Saar:

Hey lieverd,
    Leuk om nu weer verder te gaan... Beleven jullie straks weer nieuwe avonturen!!!
    Hier gaat alles nog goed. Heb vandaag met Remco je slangen eten gegeven en dat verliep prima goed. Ze hadden wel enorme honger! Ik zorg dat er weer muizen zijn als je terug bent... Haha, kan je gelijk aan de slag.