Dag 4 - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van André Deunhouwer - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg André

17 Juli 2009 | Thailand, Ayutthaya

Trouwe lezers, bedankt voor jullie reacties! Hieronder een lijst met wistjedatjes, have fun!

Wist je dat:
- Ting onze privechauffeur ons voor maar 1000 baht(25 euro) anderhalf uur verder bracht.
- We een verwaarloosde oprit inreden en dachten... oh..oh...
- We daar (in Ayutthaya) een pitoresk knus houten huisje op palen voor ons zagen opdoemen. gelukkig!
- Het terrein van het hotelletje een klein paradijs bleek te zijn, inclusief vlonders boven het water met hangmatten, lotusbloemen en palmbomen! We voelden ons ware sjeiks!
- We chilltijd namen, omdat we einde van de middag pas een excusie hadden.
- In die chilltijd we weer veel dingen hadden meegemaakt.
- Nieuwe angsten: muggen.. We smeren halve flesjes puur vergif op onze goddelijke lichamen, we stinken toch al...
- Fabberazzie zijn telefoon bijna vissenvoer was...
- Fabberazzie mensen op straat betaald om ze op de foto te zetten.
- Wij blij zijn dat tempels niet om geld vragen!(dan was faab nu failliet)
- We moesten gaan geloven aan de thaise straatkeuken.. We bestelden allemaal Boar with curry... Zwijn (90% vet) met F**#ing hete peppers en ander vlammenwerpende groenten.
- We sloten een packt om dit nooit meer te doen!
- Na het chillen de tuc-tuk in om de hele stad door te scheuren en mooie dingen te kijken.
- We zien... je raadt het nooit...! Tempels! Ruines, buddha's etc!
- De grote verrassing van de rit was een olifantenfarm!
- We weren uit de tuc-tuk gebonjourd en voor dat we het wisten hadden we een slurf van een babyolifant op onze schouder!
Waar we in blijdorp achter het hek gestaan zouden hebben, stonden we nu oog in oog met twintig grijze kolossen van dombo's! Waanzinnig!
- Er was ook een heuse olifantenwasstraat!

- Er moet worden gezegd dat we verslaafd zijn geraakt aan desinfecteren... We desinfecteren ons (dit komt niet zo nauw) om de 5 minuten. Bij eetgelegenheden wat vaker...

- We zien nog meer tempels, die verlicht worden bij nachtval, adembenemend mooi, maar we hadden honger, so we tuc-tuk the f*ck out of there!
- Op naar de 29 steak! Dit schijnt een goed restaurant te zijn!
- Al lijkt het nog steeds op een shithole, dit is het beste wat ons is overkomen!
- volgens de betrouwbare lonely planet (onze gids) is het s avonds erg druk met honden, we mogen ze absoluut niet aankijken!
- Hoe arrogant we ook wegkijken van de honden, ze vinden ons toch interessant!! Rennen!! Doodsangsten uitgestaan en op adem komen in de 7/11!(supermarkt)
- Veilig zijn we nu in het internetcafe, maar we moeten nog terug... misschien tot morgen ;)

• 16 Juli 2009 - 15:23

Sarah:

Hey allemaal,
    Zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin, mooi zo! Gaaf hoor met die olifanten! Geniet lekker verder. Kus

• 16 Juli 2009 - 15:47

Esther:

Hallo jongens,
    Wat vreselijk die honden dat lees ik nu pas bij dag 4.Wat doodeng en dat ruiken ze natuurlijk ook . Nou blijf goed bij elkaar en het is werkelijk ontzettend leuk om jullie verslag te lezen nog een keer heel veel liefs Esther

• 16 Juli 2009 - 15:54

Oma Riny:

Hallo allemaal,
    Wat hebben jullie een spannende reis. Het doet me denken aan mijn reis naar Indonesie, jaren geleden. Jij was nog heel klein Michiel. Veel plezier en geniet ervan jongens en we zien jullie foto,s wel. Liefs oma Riny

• 16 Juli 2009 - 18:18

Karlijn:

Omdat niet alleen Michiel maar ook internet ons huis verlaten heeft (is dit toeval..?) lees ik nu pas jullie geweldige reisverslagen!
    Met veel interesse en inlevensvermogen wals ik door jullie verslagen heen, en heb hard gelachen.
    Verschillende vragen en opmerkingen komen bij mij op:

Als jullie nu al een Hernia hebben, hoe ga je ooit dat pak in jullie tassen krijgen?

Inderdaad, kijk nooit een hond aan, je krijgt dan het Bokito-effect, aankijken is dominant, lokt agressie uit, kijk weg, maar laat niet merken dat je bang bent, jullie zijn de baas.

Doe de Dombo`s de groeten van mij.

Wanneer komt jullie eerste single uit?

Ga door met verslagen schrijven, ze zijn super grappig!

Jullie trouwe fan!

• 16 Juli 2009 - 18:55

Moeder En John:

als je dit leest ben je weer veilig op je vlonder. Hier alles oke het wordt alleen slecht weer hier, jammer hoor!!
    Heb je ook al op een olifant gezeten?? Jongens allemaal een dikke kus

• 16 Juli 2009 - 18:58

Opa En Oma:

mamma print jullie verslagen uit, zo genieten ook wij mee van jullie reis. fantastisch hoor, doe voorzichtig en een kus van opa jaap en oma bep

• 16 Juli 2009 - 20:25

Femke:

Haha, ben benieuwd of jullie de terugweg hebben overleefd?!
    Zeg tegen Fabian dat hij ook wel in de musical van de PMD had mogen spelen dan had hij die mensen nu nog meer betaald om op de foto te nemen :p
    Ga je trouwens elke dag een reisverslag in het internetcafe tikken? Dat zou ik super vinden.
    Ik kijk uit naar je volgende verslag!

Kus fem

• 17 Juli 2009 - 06:24

Mark:

dudes... hoe zit het met de dvd van deze verhalen? nu moet ik mijn fantasie de vrije loop laten gaan (ook niet vervelend, maar toch)!!
    Dit gaat toch zeker wel een bioscoopfilm worden?!

• 17 Juli 2009 - 09:02

Stan De Man :

meeessssster de gekste

hoeist daar en is het een beetjue mooi land nou de groete maar van mij

en geniet er maar van laterrrrr
    dd-gamgstha@hotmail.com

• 17 Juli 2009 - 09:05

Jasman:

hey jongens!
    klinkt echt als een chillende vakantie :-)
    denk eraan bij die honden, het oude vlees moet eerst op!
    aangezien jullie allemaal nog niet uit zijn, doe dan maar degene met het meeste vlees (om de rest te redden)... dus sorry Annie

Verder maken we in Ned. niets mee, dus ik zal jullie ook niet vermoeien met onzinverhalen

laterzzz

• 17 Juli 2009 - 09:06

Jaime:

Hey jongens,
    Wat een leuke reisverslagen, weer een fan erbij!! Heel veel plezier daar.

• 17 Juli 2009 - 13:09

Sarah:

Hier gaat het nog steeds goed, ik hou mezelf druk bezig dus ik verveel me nog niet...
    Ga vanavond voor de eerste keer (sinds je weg bent) koken, sandra mag het beoordelen. Kus